Länge sen sist...


Tiden rinner ur mina händer. Det går så fort, snart är det den 8 nov, då ska jag göra mig fin, säga ja och sen återstår det att njuta dagen. Men fram tills dess är det mycket som ska göras. Klänningen ska sys, frisyren ska bestämmas och sminkningen måste testas. Fast det är ju bara saker jag ska göra. Programmet med låtar och allt till vigseln ska göras och skrivas ut. Sen bladet på festen. Bordsplaceringen ska bli kul att göra.. och givetvis dukningen! Samlar på mig massa udda tallrikar så att gästerna kan äta. Min brudbukett ska kära Anna-Sara göra. Än har jag inte bestämt helt hur den ska se ut. Det lutar åt vitgröna rosor med lite annat grönt i. Kanske att det slingrar lite pärlor runt.
Snart kommer min kusin Carro hit. Tänkte bjuda henne på lite lunch, börjar bli dags för det nu.

Kommentarer