I sommarens varma vindar!


I helgen var jag och min pappa på årets första hantverksmässa i Brunskog i Värmland. Vi fick åka ca 4 timmar utan ac i denna juvliga sommar värme!!! Men vi kom fram om än något klibbiga. Det var härligt att få starta sommaren uppe i Värmland.
Det finns ju så härligra människor där. De pratar så roligt oxå...
I Brunskog finns det en lite handelsbod och i den jobbar två underbara människor. De är goé å skratte lite så. Tänk vad vore vår vistelse i Brunskog utan att få snake lite med desse to....
Asta trivdes oxå bra i Brunskog, det gick att göra piruetter där med.
Igår hade jag en off dag. Fick inte röra min änglar, eller tillverka några. Tror att det är bra om man ibland tar det lite lugnt. Men nu måste det tillverkas.. för snart är det dags igen. Nu är det hantverksmässan i Hjo. Eller som jag kallar den slöjdmässan. Så det är bara att sätta igång att producera...

Kommentarer