Nu är han här!

Lillebror kom med fart.. den 11 september kl. 13.54 kom han ut med handen på kinden. Det tog nästan 8 timmar från första värken till sista krystandet. Jag och storebror Sixten spenderade några av dessa timmar på öppna förskolan. Var osäker på om det var allvar eller ännu ett falskt alarm. Så för att göra min son glad försökte jag göra dagen så vanlig som möjligt.. men fram åt 11 tiden vart det lite mer smärta i värkarna. Men på råd från förlossningen väntade jag lite till. Så vid ca 13.15 anländer jag och pappa Daniel på parkeringen på KSS. Sen gick allt fort och det var mycket som snurrade i mitt huvud. Ont till tusen hade jag. Som tur va gick det över fort. O från den stunden han kom ut har vi mått bra.
Här ser ni en mycket stolt storebror. Det är mycket viktigt att få hålla lillebror, pussa honom god natt. Ser han lillebrors napp så ska den helt in. Åker den ut igen säger han -Nej! Och mammas bröst är nu -Mat!? och inget annat.

Kommentarer